KEKASIH LAMA

erm... tajuk aku buat aku taching...buat aku cedeh...
kenapa aku kena dengar nama ***** tu...
aku sendiri tak pernah nak tanye...
asal tetibe plak aku boleh terdengar dan tertahu nama itu...
semuanya kerana TER... aku menci la TER...TER ni..

PUUUTTTTTTT!!!!...TERkentut...
tengok..dah kentut pn masih boleh cakap TER lagi...
asal tak cakap je...

OOPPPSSS!!!... MEngentut...
ME... nampak la cikit kesopanannye...

tak pon, aku rasa BERkentut ok jugak...
nampak mcm ramai cikit...
yedak....

erm...tengah taching pn boleh lagi wat mukadimah panjang...
ape nak jadi ngan aku ni...

haa...muka cenggini mane leh lawan awek cun kan...
ni kalau Mr.Bean tgk pn tak lalu aih...

tak dapat terima kenyataan...berani Mr.Bean tak lalu ngn aku...
sampai cenggini aku sebab frust menonggeng...

awak...saya sanggup habiskan beribu2 untuk kelihatan cantik...
dulu saya tua..tak jaga muka..
sekarang saya sedar...dan sy dah buat rawatan...
cenggini la hasilnya...
terima lah saya awk...

wohaaa....lau dah cenggini... jangan kan awak... orang-orang kat tengah sawah pun boleh tumbang tgk sy...
saya ni ape lah ade... belajar pun, baru nak buka buku ABC... nak bandingkan dengan *****, dia ada semuanya... belajar pun dah sebaris ngn awak... 

ni kalau masuk pertandingan lumba lari, awak ngan dia sebaris...sedangkan saya memang sebaris jugak... tp baris yang duk jual air sirap, air oren dan segala jenis air.

awak hanya pandang saya bila nak beli air...

"dik, air oren 5pocen..bagi 2 yea."

"jap bang...ok ciap."

"mekaceh...comel la adik ni..." - siap kenyit mata... x mudoh dio...-

"hehehe..same2..." -haa kan dah mula angau...-

erm..sampai cenggitu sekali status aku...

aku harap ***** tu cenggini la...
tapi bile tgk balik, comel jugak...

mungkin ***** cenggini...
nampak glamor cikit...
memang kalah la aku lau dah cenggini...

erm... cedeh aku...ok2 xyah ingat..tp aku rase selesa bile luahkan... awk, t pesan kat kawan...pasni panggil la name esoh ke, bedoh ke..peah ok gak... tak de la ase tergugat cangat... hehehe...

0 kOmEn uNtuK BuDaK cOmoT:

There was an error in this gadget