APAM PAK KADOK

WOOOHAAA....
yeaa...cuti HOL ni, ktorg adik beradik habiskan masa di kelas masakan...

so hari ni aku nak kongsi sedikit sedutan siput cedut...
hehehe... 

aku nak tunjuk gambar-gambar APAM PAK KADOK....

mesti korang tak tau dan tak pernah tengok...
sebab yang korang tau, cuma ada APAM POLKA DOT.

tp ni memang bukan apam itu, sebaliknya apam ini...

meh meh... kite tgk gambar-gambar yang sempat diambil...

GAMBAR-GAMBAR DI BAWAH MENUNJUKKAN
BENTUK APAM POLKA DOT




GAMBAR-GAMBAR DI BAWAH NI PULA
MENUNJUKKAN
APAM PAK KADOK




AMARAN!
jangan salah faham... benda hitam yang panjang meringkuk-ringkuk tu bukan lah TUTTTT...
hehehe itu jem ok... kitorang buh jem blueberry... 
lau nak lagi best, buh la choki-choki...cedap...

TAADAAAA..... 
ini lah dia hasil kerja aku ngn adik-adik pempuan...

TAPI....
sebagai seorang tukang masak yang handal, kami tak kan lari dari teguran seorang MASTER CHEF kenek...

"weh, along... asal apam ni tak gem0k macam apam yang kawan umi jual...?" tanye chef kenek ( adik bongsu )

" soalan ape ni... tak de ke soalan yang lagi susah nak bagi...dengar akak nak jawab ni...kawan umi yang buat apam tu gemok kan.. sebab tu la apam dia gemok jugak....faham? " jawab adik pempuan yg ke3

chef ciput wat muka pelik.... ~_#

~ apam kitorg memang chumil...tapi tak gemok sebab ktorg buh ibu roti tu cikit je...~

macak-macak... ohyeaa...

0 kOmEn uNtuK BuDaK cOmoT:

There was an error in this gadget