TAK LAYAK DI GELAR PEREMPUAN

Himpunan Artikel Simon's Reyes (S'R): Perempuan Ini Sungguh Durjana, Jahanam, Sial, Sundal, Apa lagi eh?!..:



Terasa berangin satu badan saya apabila melihat perbuatan si perempuan atau yang lebih elok dipanggil betina ini kerana memukul budak kecil yang mungkin usianya tidak sampai 3 tahun. Segala maki hamun, sumpah seranah, perkataan mencarut yang keluar dari mulut saya bila melihat perbuatan binatang ini. Saya janji, jika saya terlihat betina sial, jahanam, durjana, sundal ini, saya tidak akan melepaskannya begitu sahaja.
Kesal, sedih, dan hancur hati saya melihat anak kecil ini diperlakukan sebegini..

( Ya Allah, peliharalah aku.)


p/s: awak...saya syg awk sgt2.. <3








Free Facebook Fans

5 kOmEn uNtuK BuDaK cOmoT:

ArulchelseA said...

smpai awk brjanji ye..btul2 marah tu..

Hazirah Rezalee said...

spe yg x marah awk..klw tu la ank sy..hish xtw la ape jd dgn prmpuan tu.

Anonymous said...

yg merakam pn satu hal...nk tgu baby tu mati dulu gamaknye br nak ambik...apasalahnya yg merakam tu selamatkn baby tu drp terus jd mangsa habuan???sama je yg memukul dan yg merakam...

Anonymous said...

Ramai yang mengutuk perlakuan seorang ibu mendera anaknya. Tak kurang juga yang mengutuk dan mencaci org yang merakam video tersebut. Anda hanya tahu menuduh tanpa bertanya dan menyiasat apa yg berlaku disebalik cerita tersebut.

Tahukah anda orang yang merakam video tersebut adalah seorang ibu tunggal pada ketika itu dan mempunyai lima orang anak? Tahukah anda sebelum video ini dirakam budak kecil tersebut telah beberapa kali diperlakukan sebegitu oleh ibunya? Dan tahukah anda bahawa orang yang merakam video tersebut telah banyak kali menghalang perlakuan gila si ibu tersebut sehingga dia sendiri dipukul?

Orang yang anda maki itulah juga yang membuat laporan polis dan merakam video tersebut sebagai bahan bukti agar si ibu berhati binatang ini tidak terlepas daripada hukuman. Orang yang anda caci ini jugalah yang membela dan menjaga anak kecil ini selama sebulan lebih selepas ibunya ditahan polis.

Tetapi tanpa disangka-sangka pada hari ini, orang yang berhati mulia ini telah dicaci, dikutuk dan dimaki sehingga maruahnya jatuh seteruk-teruknya. Segala jasanya menyelamatkan anak kecil ini telah dihina oleh mereka-mereka yang hanya tahu menuduh tanpa menyiasat terlebih dahulu. Anda pasti setuju bahawa mereka-mereka ini sebenarnya telah berdosa terhadap orang yang berhati mulia ini.

Tidak mengapa..mereka-mereka ini tidak perlu meminta maaf. Cukuplah sekadar mereka-mereka ini dan anda mendoakan orang yang berhati mulia ini agar diberi kesihatan, dimurahkan rezeki dan hidup bahagia ersama keluarga di awah rahmatNya...amin..

C & P

Anonymous said...

aduh, xyh la tulis pnjg2.... mane la dia tahu yg merakam tu wt laporan polis... bukannye dia polis, atau pak gad kat pondok polis... dia cuma seseorang yg perihatin... tak salah lau dia merasa 2 2 kejam...sebab ape yg dia lihat itu sebelum kes dilaporkan... sekarang kte dah taw sape yg lapor... so bersyukur jela dlm hati... sape2 pn yg tgk vdeo ni akan marah si perakam... sebab itu yg kita nampak.... hakikatnya, si perakam tak salah.. kenyataannye, manusia tak lari la wat silap.... hye.... b4 kes dilaporkan, after u watch this video.... u judge si perakam jugak kn...

LOL : Lot Of Love

There was an error in this gadget