Jangan Pernah Letih Mencintaiku

Walau kadang2 perangai ni gila-gila, asyik busy jer memanjang sampai emosi pun tak boleh control..time kena marah la paling pedih kn? Tp saya tetap sayang awak juga..(huhu..poyo la plak)
Nak wat macam mana, poyo pun poyo la yang penting sayang awak sangat..so saya harap awk Jangan Pernah Letih Mencintaiku .<---lagi poyo. Nak lagi poyo jom layan lagu ni..ikhlas walaupun poyo. ;)



1 kOmEn uNtuK BuDaK cOmoT:

aLzira said...

awak, terima kasih sebab sentiasa setia dengan saya...saya tak marah awak busy dah pasni...tapi saya nak majuk je... alaa, cm teruk je kan... hehe saya tak kesah lah semua ni, yang penting awak tak lupa saya...
semoga awak berjaya dengan kerja yang awak buat sekarang...saya sentiasa sokong awak...

There was an error in this gadget