KL HAMSTER 3


hatiku dijangkiti kuman....
arghhh... memang siyes, hati aku sakit giler tapi masih waras walaupun separuh mental.. hahaha!

memang sampai ketahap ni dah heroen cite KL HAMSTER 3 tu

eeeee.. memang tak patut langsung mamat tu marah si minah cute tu.. tak pasal2 kecumilan minah tu pada tahap yang kritikal, ibarat  telur ditepi kuali, tunggu masa nak di buat kari. ayoooo asal jadi ini macam?????.
kompom minah tu ase cenggni

situasi yang tak di duga tanpa disangka...
call putus.. teeeetttttttttttt......ok2... panggilan masuk.. minah angkat. "nape putus?" ngan macho si mamat jawab. "line merah." dengan nada yang agak mengada la jugakkan. soalan yang cerdik tapi diherdik.. amek kau. hahaha. minah soal. " nape merah." kahkahkah.. aku nak ketawa T_T... dengan gaya harun ajiz, si mamat jawab... "jgn tanya bukan2 boleh tak? dah merah. nak buat mcm mana. sy ni byk keje nk buat. awk plak mase ni la nk tnye sy solan2 pasal merah biru kuning. nah masuk skali wane putih. jadi bendera malaysia trus." adoy... dush~dush.... amek kau 1 penumbuk harun ajiz. tepek kt muka minah tu. 

lebih kurang cenggni la jgk hero cite KL HAMSTER 3 tu

eh.. cop cop... cop mohor2 besar raja-raja. solan minah tu salah ke? aku kompius la... #_~... arghhh... ni memang tak boleh di biarkan. ape lagiiiii.. ibarat ticer tebuan dalam kampung boy bila mengamuk... si minah dgn berani ckp, " erh, awk ni klau ade yg silap, sy yg awk marah.. cer awk marah kt kesilapan awk tu." hehe...kali ni bkn harun ajiz.. mmg hulk trus.. siyes, minah tu xtakot lgsng. tp dy cedeh kot. "dah, jgn byk cakap. eh..eh.... melawan. tgk. awk tu cmtu la kn.. ade je nk jwb... diam. sy nk siap kn keje dulu. bkn sy mlayan betina lain. blaa... blaa... blaa... pnjg jgak bebelan mamat tu.. minah dgr smbil mata bertakung. apeeeeee????? minah nagis... minah nagis laaa.. haa.. haaa.. xtahu.. sapa buat. ok ok....


diammmmm............................ memang diam seribu bahasa... tibe2... syila hamzah dtg... 'patah seribu hatiku.. bila mengenangkan, kisah kita bersama...' terkezut.. zzaaappp... " awk ? " ish.. mamat ni x reti beri salam ke. "erm".. (masih majuk. minta dipujuk.) diammm.....mamat, "org mnta maaf" ... diamm .. diamm.. arghh... silap plak.. sunyi... sepi... silent mood... eh.... revers... cepat2 reverskan otak anda... tidakkkkkkkkkkk.. stop kt situ... aku silap... revers ingatan anda.. otak masih di posisi yang sama.

zyxwvutsrqponmlkjihgfedcba.... sampai... mamat ade ckp " plesss consider ckit bleh x?" hihihi... mamat tu mnta minah consider ngn dy. aku lagi x fhm.. ape yg x consider ngn solan "nape wane merah".
memang lawak r kn mamat ni... hahahaha...ok.... kmbali ke tmpat asal... abcdefghijklmnopqrstuvwxyz....

ntah la.. filem ni memang buat aku kering gusi sebab nafas ikot mulut.. hidung tersumbat.. sebab mata berair.. KL HAMSTER 3... di pawagam yg tdk berhampiran dgn anda... tagline dy.. " AKU NI KESILAPAN BAGI DIA KE?"

0 kOmEn uNtuK BuDaK cOmoT:

There was an error in this gadget