AKU KAUNTER KEMARAHAN, TAPI KAU BUKAN KAUNTER PERTANYAAN


Salam... aku tak boleh nak tido tapi masih boleh pejam mata... sekarang pun dah pukul 3.50AM... cam tak betol je kan duk berjaga pagi buta ni...

ok la... kita ringkaskan cerita... aku nk bg kuliah sebelum subuh ni...
hehe... perbezaan antara pemarah dengan peramah...

cenggini lah yea... sebenarnya, u olls pon dah boleh nampak perbezaan antara dua perkataan itu... ejaan yang berlainan kan...? hehe.. so aku malas nak terangkan secara terperinci...

sebab........... cerita yang aku nak tulis pagi ni adalah sekadar luahan perasaan...

sejujurnya, aku tak suka kena marah... lebih2 lagi bila kena marah tanpa sebab... rase macam orang-orang kat tengah sawah tu je...

tapi aku diberi alasan yang aku sendiri tak tahu nak cakap ianya kukuh or tak...

aku pelik kenapa dia suka marah aku...atas sebab aku tanya dia soalan yang dia sendiri belum pun lagi bagi jawapannya...
tidak ke pelik camtu kan.....
aku rase dia tak jatuh sakit pon lau jawab soalan aku... tapi kalau soalan aku boleh menyebabkan dia rase tensyen dan tertekan sampai boleh buat dia putus urat kentut, aku minta maaf la... aku takkan tanya soalan lagi... tapi aku akan terus jawab soalan... hahaha

dia bagitahu aku yang dia suka marah aku. then dia cakap dengan sapa lagi dia nak marah kalau bukan aku...
aku pelik kot... berulang kali jugak aku baca mesej yang dia tulis ni...

tapi aku lagi sakit hati sebab dia suka buat aku rasa bersalah... tolong la jangan bagi ayat touching... aku yang tengah merajuk terpaksa pujuk diri sendiri, pastu nak kena pujuk dia pulak.... erghhh....... tak patut langsung...

akhir sekali....kalau dia fikir dia boleh marah aku sesuka suki hati dia...teruskan....


aku sudi jadi kaunter kemarahan dia...walaupun dia tak pernah fikir untuk jadi kaunter pertanyaan aku...
thanks a lot....


takde sebab utk aku tinggalkan dia, hanya krn dia seorang pemarah...
 bagi aku, dia seorang yang peramah...

1 kOmEn uNtuK BuDaK cOmoT:

Anonymous said...

haha..biul jer dia tu suka marah2..tp dye mst syg sgt2 kt awk.

There was an error in this gadget