KEBURUKAN MEMBAWA KITA KEPADA KEBAHAGIAAN

you are my hero, my boy, my daisy and my life... 


cewaaahhhh...tajuk aku kali ni................. memang boleh belahhhh... x best langsung...
tapi aku tak peduli sebab aku dah lama sangat tak menulis, mengarot, meroyan dan mencayottt....

so kali ini, aku nak tulis sebuah ????? ..................
aku tak tahu la sebuah apa.... xkan sebuah novel kot... cerpen lagi kan tidak.....memandai la nk label kn ape... sebuah meja, sebuah kerusi, sebuah kereta... its up to u ollss wokeyh...

cnggini lah yea... sebenarnya aku nak habaq mai kat ampa semua....kita akan sayang dekat seseorang itu disebabkan sifat yang dia tunjukkan pada kita...seorang yang caring, manja, penyayang, baik hati, peramah, sopan santun, pandai, berjaya, berkerjaya, romantik dan segala bagai yang intan permata payung emas u olls lah kan.....

tapi bukan pada aku... aku kenal dengan lelaki yang tak pandai berjiwang, yang tak pandai tepati masa dan janji, yang kuat tido, yang pemalas, yang suka jadi budak-budak dan yang suka jadi burung hantu...

memang perfect... aku dapat semua kekurangan yang ada pada dia...

... dia tak bagi aku tanya semua tarikh2 yang aku ingat sebab dia memang tak ingat dan tak pernah tahu pon agaknya...

... dia bukan orang pertama yang akan ucap bfday kat aku... dan kalau aku merajuk, dia akan cakap, 'saja nak ucap lambat-lambat'.

... dia memang seorang atok tua yang sering terlupa dengan janji yang dia sendiri buat...maybe effect sebab aku selalu panggil dia atok kot...

... dia jugak seorang yang pemarah tanpa sebab... giler..memang sentap la kan pas kene marah tetibe jew...

... dia suka buat aku merajuk dan tak pernah cuba untuk pujuk.... ergghhhh....geram.

... dia tak pernah faham kalau aku hantar mesej2 jiwang.... ntah2 tak bace pon...

... dia tak kesah add mana2 perempuan lain kat laman sosial tanpa fikir perasaan aku... sakit hati kot...

... dia seorang yang sangat buzy dan suka buat2 buzy....

... dia seorang yang mengongkong bila terdesak, tp bila kita mula kongkong dia dengan alasan dia pernah wat kat kita, dia sanggup gugurkan janji... tuk..tuk...kes digugurkan...kuang asam

... dia tak pernah tunjuk sifat cemburu....tp katanya, dia kuat cemburu...erm x syg aku ke..

... dia tak pernah kesah kalau x mesej o call....bukan sehari...setahun pun tak pa...


haaa...malas dah aku nak senarai kan. sakit hati...sebab asyik jatuh je...jatuh cinta....hehehe

saya sayangkan awak sebab kekurangan yang ada pada diri awak dan saya sering jatuh cinta tiap kali awk berlaku kejam keatas saya... arghhh.... cakit la... hehehe...

1 kOmEn uNtuK BuDaK cOmoT:

Anonymous said...

syg awk juga sgt2

There was an error in this gadget