Jangan Cari Aku Sebab Aku Akan Sentiasa Disisi Kau.

hehe..nampak macam kasar jer..tapi lama2 baca jiwang juga..huhu mcam tu agaknya cara dia..anyway dia syg aku cukupla dan aku pun sayang dia sangat2..(hihi..ngada la plak)

pesan Abah : "kalau nak cari suami tu biar org kampung..pandai bercucuk tanam,pandai bela itik ayam lembu kerbau semua..jgn dia mcm lembu ngn kerbau dahla..(sambil2 ketawa mengena)
..konfius gak aku ni abah cakap macam tu..zaman moden2 ni mana ada lelaki macam tu dah (selamat dah jumpa sorang)..semua ngn dunia digital jer..nth2 nak buat semua tu geli kot..hehe..sory kawan2 hero semua..korang tak yer..

pesan Umi plak : "kak long kalau nak cari suami biar yang pandai buat semua benda yer" (hehehe..xnk komen psl Umi)

Pesan aku plak : bagi rakan2 kat luar sana..jangan terlalu sayangkan boyfrenz or gurlfrenz korang sgt..bagi 40% jer..klw dah jadi suami or isteri yang sah jer baru syg lebih ckt.


 Photo

 (saya memang selalu sayang awak..cepat sembuh yer.. ;) )

1 kOmEn uNtuK BuDaK cOmoT:

aLzira said...

ape plak syg lebih cikit... lebih banyak la..lau dah kawen nanti... hehe... sepenuh hati..

There was an error in this gadget