KENYATAAN

salam pagi buta...

aku tak leh tido dalam keadaan penat... hari ni memang tak padat langsung jadual, tapi disebabkan satu masalah yang berlaku... iaitu, kucing kat upsi ni telah pun makan layout paper chek thak(kawan aku paling sweet), so aku terpaksa teman kawan aku tu p cari kucing yang hok make buku dio tu...kesudahannye, kami kena marah dengan si penggali kubur untuk diri sendiri.. dah tua nak mampuih, masih mencayot ngn kami... sabar jelah.... so kami teruskan perjalanan untuk secebis ilmu... namun, nasib kami tidak semalang mana, kerana kami tertinggal bas... memang bagus sebab dreba tu saja nak bagi kami berpeluh sebelum masuk kelas...
wonterd upsi

owh mak aihhh.... memang gempak la bau aku ngn chek thak masa tu... dengan muka duk mintak oxygen satu balang... tang hidung tak leh blah.... duk kembang kecut... baling 5posen, memang hilang ditelan bumi..
so, kesimpulannya,..... hati2 dengan kucing dekat upsi wokeyh... kerana seekor kucing, habis semua terkena bulu kucing... pepatah baru kot...

alkisahnya bukan lah ini yang mahu aku coretkan di pagi buta tanpa bulan dan bintang. tapi... sebuah kisah hati yang menyiatkan hati... kalau menyayat hati, tak de la aku kesah sangat... tapi sekarang sudah jatuh pada kes menyiat hati....

aku tak mau cite panjang, cume aku nak bagi tau, lebih baik kita bercakap jujur walaupun kejujuran kita boleh membuat seseorang itu terluka... ini bagi pendapat aku lah... sebab, sampai bila u olls nak bagi helah semata-mata untuk menjaga hati dan perasaan seseorang. sampai satu tahap nanti, u olls akan buat seseorang itu kecewa disebabkan perbuatan u olls...

~ ~lebih baik disakiti dengan kejujuran daripada dibahagiakan dengan kebohongan

0 kOmEn uNtuK BuDaK cOmoT:

There was an error in this gadget