CEKIDOTTT ----> UPSI


weeee...... *v*
dah lama tak hupdate belog.. so asal nak menghupdate je, mesti nak mengamuk...
dah tu nak wat guano agi...tak leh selesaikan dengan cara aman... tak syok...
lau boleh, bertinju bagaihhh...baru ada feel.... hahaha...

jadi, entry aku hari ni adalah pasal kucing dekat upsi terpaksa berlapar sebab kedai makan banyak yang tutup disebabkan pelajar upsi duk kutip pahala lebih bulan sha'ban ni... berpoce... ^_^

moew: mak ayam...bapak ayam... meow lapar... nak cikit...
mak n bapak ayam: kau jadi anak ayam kami nak?

tapi aku je tak reti nak tambah pahala yang dah semakin kurang ni...tapi tapi tapi....aku masih ada sifat perikemanusiaan <---(betol ke aku eja ni?).hentam saje lah....huhu...
aku bagi kucing2 yang kelaparan tu kenyang ok... kecian aku nengok meow~meow tu...

so aku bagi cadangan suh meow~meow tu pergi kat belakang kedai-kedai makan kat upsi tu time2 cenggini lah... area 4.30 petang... aku ase makcik2 tu sume sedang cibuk memasak juadah untuk berbuka karang...

tu je yang mampu aku buat wahai meow~meow cume...sempat gak aku bagi ayat sentap kat meow~meow tu "kucing yang power tidak diberi makan tapi akan mencari makanan sendiri. pernah kucing aku terpaksa bekerja sambilan untuk mencari rezeki..." hmmm =(

woOoOOPPPP....! torsontap
toruih meow ket citu hahh...

makan jgn lupa aku wokeyh... >_< heeee...

hamboihhhh.... tak kena langsung dengan tajuk kot...
hehehe... seperti biasa, mukadimah yang panjang tapi belum cukup berjela...

aku suka menulis dan aku suka baca ape yang aku tulis... ada yang tak puas hati, sila angkat jari anda dari botton scroll dan belah dari belog aku wokeyh.. sebab aku tak pernah paksa korang untuk baca...
...peaceeee ..... ("_")v

                                                                           will be continue... @_@ wachaaaa

1 kOmEn uNtuK BuDaK cOmoT:

|cah-sahaJa said...

hehe.. but i love read ur post coz its about cat.. I love cat! :)

There was an error in this gadget