SALAM RAMADHAN

camat berpoce...

camat hari berhenti makan separuh hari kepada umi abah tersayang....adik-adik aku yang nakeL banget... jangan ponteng poce... aku tau korang suke curi-curi makan masa p dapuq senyap-senyapkan......? windu kenangan kite masa tecik-tecik... poce came-came n buka pon came-came. lau abah beli kat aku 5 janis air, korang mesti nak lebih kan... lau gelas tak lebih dari 3, memang bukan adik aku lah tu... pape pon, tolong lah ubah perangai sebelum semuanya kenan kepada anak-anak korang nanti.. hehehe

tak lupa jugak kat kawan-kawan aku yang berada di seluruh dunia ni... sejak aku bayi, kawan sebelah katil dalam wad mawar sampai la kawan sebelah katil dalam bilik asrama upsi ni... aku cayam la korang sume.. camat berpoce lah yeaaa... jgn dok makan mertabak belakang tandas dah... <---- (kepada kawan-kawan aku time sekolah menengah)....haaa..jgn lupa pos kad raye kat aku.. aku simpan kad2 korang bg..

then.... camat berpose wat si dia tercinta... ni first ramadhan kita dan orang harap, orang dapat masak untuk awak time sahur n berbuka...bila tiba masanya... ^ ^ (insyaALLAH)


0 kOmEn uNtuK BuDaK cOmoT:

There was an error in this gadget