I'M NOT PERFECT WITHOUT YOU



Menangis, menangis, menangis... dan terus menangis... ni je yang aku tahu. aku cuba elak, tapi makin aku lupa, lagi banyak la aku nangis... kejam ke aku ni? aku tak minta lebih pon... cuma aku nak masa dia... perhatian dari dia sebelum pergi latihan... dia kat dalam hutan memang tak fikir dah ape yang ada kat luar... tapi aku yang kat luar tak pernah berhenti fikirkan dia... ya Allah... aku rase aku dah salah... aku letakkan dia di tempat yang paling tinggi... sampai ape yang aku buat, hanya sebab dia... tapi aku kan perempuan... bukan ke semua perempuan suke diri dia diberi perhatian lebih..? kadang-kadang aku sendiri tak faham dengan perangai aku ni. aku tak tahu ape yang aku nak.. siyess... memang aku tak tahu langsung... tp yang pasti, aku memang tak puas hati dengan dia... mungkin Allah beri aku masa untuk berfikir... fikir kat mane silap aku... sebab tu dalam keadaan dan situasi macam ni, dia kena pergi latihan, masuk hutan.. erm... aku kene fikir ni... tgk...????? aku tanye, aku jawab.. cm tak betol kan.. hahaha... tarik nafas....(heeeemmmmmmmm) dan lepas... (hhhuuuhhhhhhhh) tenang dan sabar... aku rase perkara paling baik utk aku adalah.... berhenti mengharap... ini je cara yang boleh buat aku tak bersangka buruk terhadap dia... ingat semula... dia pernah cakap, yang dia tak pernah lupakan aku... so, ape yang aku nak risau lagi kan...? fuuuhhhhhh.... sebenarnye aku sakit hati kot dengar ayat ni... sebab aku tahu yang dia memang sayang aku, cuma yang aku nak sekarang masa dan perhatian dari dia.. eeeee kenapa laaa dia ni tak faham sangat. meh cini nak jerit cikit kat tinge dia... Argghhh!.  awk... sejujurnye.... saya kecewa ngn sikap awk... dan sikap saya jugak...


salam sayang... 




"MAO"

0 kOmEn uNtuK BuDaK cOmoT:

There was an error in this gadget