SEPTEMBER


selamat ulang tahun... hahaha.. baru cetahun, dah nak kecoh.. tapi peduli ape aku...nak ucap jugak.. best ape. sonok je aku rase..
hehehe.. aku tahu dia memang tak akan ucap kalau tak tengok entry baru ni. sebab hero aku tu memang nyanyuk cikit.. hihihi ^o^
so, memandangkan kita dah pun cecah angka 1 tahun, saya nak ucapkan selamat ulang tahun la.. hahaha... saya harap kita dapat kekalkan hubungan ini sehingga ke jinjang pelamin.. aminn... sama2 lah kita usaha... untuk masa depan masing-masing dan juga masa depan kita.. insyaAllah...
apa-apa yang berlaku, saya harap kita masih boleh berbincang... saya tak nak awak ikot kata hati awak. dan awk juga perlu ingatkan saya supaya tak ikot sangat sifat amarah saya ni.. kita berbincang elok2 ok..
erm.. tak de ape dah rase nye.. 
akhir kata dari saya... selamat hari raya aidilfitri...maaf zahir... eh, batin takde lagi.. hehehe...cayang awak. 

0 kOmEn uNtuK BuDaK cOmoT:

There was an error in this gadget